torsdag, februari 21, 2008

Javisst, det fixar jag.....

Idag vann jag tävlingen" gör flest saker på kortast möjliga tid"....

Stoppade införbi rörfirman och visade bilder på rostproblemen i pannan, och fick löfte om snabbt besök av dom(vid tillfälle)

Nästa stopp hos min bror för att hämta papper till bank-kort.

Sen var jag hos tandläkaren för att ta ett avtryck för en stift-tand ( jag tuggade sönder den), och fick med mig avtrycken som skulle postas snarast....

Var på banken och fixade bank-kortet.

Var på posten och postade tand-formarna.

Under tiden ringde mamma och bad mig åka till veterinären och fixa recept, då favvo-vovven blivit skendräktig.

Var hos veterinären.

Sprang förbi apoteket och hämtade ut medicinen till ovan nämnda favvo-vovve.

Lämnade tillbaka bank-kort till min bror.

Stannade till hos mamma med medicinen och på stående fot intog jag en fika och fixade hennes dator, då hon har utnämnt mig till hennes personliga datorsupport....

Allt detta på två timmar.

Till saken kan nämnas att det blev ca fem mils körning dit och hem, så idag fick lilla renaulten visa vad den gick för..

Inga kommentarer: