tisdag, juni 24, 2008

Spik i foten....

Igår var det min alldeles egna fredag den 13de.
Allt gick fel, saker gick sönder, jag skadade mig och vädret var jävligt...
Självklart så håller förkylningen i sig, har inte varit frisk sen början av Maj.

Skulle åka ner o fika hos en kompis, och startade nya bilen för att åka, varningslampor till höger o vänster lyser o indikerar nåt fel... Nu är ju Volvo känt för sina varningslampor, det brukar bara va att starta om bilen( som en annan gammal dator) och sagt o gjort, det prövade jag.
Då kan jag inte vrida tillbaka nyckeln till läge noll, och alltså ej ta ur nyckeln ur tändningslåset.
TYPISKT
Skit samma, har inte tid att bråka med det nu, så jag åkte ner till kompisen och fikade.
Där trampade jag en spik i hålfoten, det gör ont kan jag avslöja....
Idag gjorde det ännu ont, men det börjar bli bättre.

Inga kommentarer: