söndag, januari 11, 2009

Nyvaken

Gäääässsssp, god morgon :-)
Oj, är klockan så mycket, redan?
Här pyser jag ännu runt i pyjamas och har väl tänkt fördriva även resten av dagen i lättjans tecken.....
Gjorde nyss eld i både panna och vedspis, så nu börjar det bli varmt o gott i huset....
knäpper på datorn och uppdaterar mig på sånt som hänt, tittar ut o det börjar bli snöfritt och nu är det plus 3 grader, snögubben har nästan försvunnit......

Himla skönt att va ledig faktiskt, men snart så, snart ska det väl börjas städas..... får rycka mig i den berömda kragen och ta itu med hushållsbestyr..... eller.... en annan dag..

Berömda uttryck: Imorgon är en annan dag,
Det jag inte minns har inte hänt, eller, Det jag inte minns kommer jag inte ihåg.... - Mycket bra att veta om man gjort nåt dumt!

Inga kommentarer: