fredag, juli 10, 2009

Äntligen kan jag fota igen

För någon vecka sen gav mitt kamerabatteri upp för sista gången.. det gick inte att ladda, så det var förmodligen slut. Idag kom ett nytt i postlådan, då det inte gick att köpa över disk i närheten, inte ens där jag köpte kameran hade dom batterier.... dåligt..
Men nu så....
Har just bakat bröd, blev inspirerad av våran favvo-kock Gunte som bakade sitt filmjölksbröd i veckan och det här brödet är nästan likadant fast bakat på youghurt istället... och lika gott!
Kunde ju inte motstå biggaråerna när jag var i bodi idag....

Tog en sväng i skogen förut för att se om det mognat några smultron.... det fanns massor.....
bara en fråga om att ha tålamod att plocka...


såhär bidde smörgåstårtan jag gjorde förrförra friveckan till pappsen....
men den tog slut fort.....




Inga kommentarer: