måndag, december 14, 2009

Bara att inse, jag är en sjuk människa

Kommer tillbringa dom två närmsta dagarna iklädd pyjamas i sängen..
Hade en ivrig förhoppning om att bli frisk lagom till arbetsveckans början, men tji fick jag...
Snor rinner, nysningar ekar inom husets väggar och synen man möter i spegeln är inte så vacker precis ;-)
Så i morse fick jag inse att jag förlorat slaget mot förkylningen och ringa till kontoret och lägga in om "sjukledigt"...
för hur det än är, så är det kanske inget trevligt att bli serverad mat av någon med rinnande näsa, röda ögon och feberheta blossande kinder...
men dom kanske bara tror jag är generad?

Fick alla slags huskurs-tips av mina vänner, dom flesta inkluderar alkohol och varm dryck.... vad vill dom egentligen? Hålla mig onykter 24/7 ?

Inga kommentarer: