tisdag, februari 16, 2010

Äntligen frivecka

På väg hem inatt fick jag panikbromsa för fyra rådjur som skuttade över vägen framför bilen.... en bit längre fram låg en räv på snövallen och såg skräckslagen ut..
mycket djur på vägarna nattetid !

Väl hemma fick jag skotta mig in till garaget för annars hade jag blivit stående i en snödriva hela natten... blir det inte vår snart?? Jag bara undrar ?

Snöskottandet tog ju då inte slut redan där , utan jag fick gå en sväng upp på taket mitt i natten och skotta av verandan, för annars hade jag nog haft lika mycket snö inomhus imorgon... och väldigt kallt , peppar peppar.

Som grädde på moset, eller vad det nu kallas, så har jag en riktigt molande huvudvärk som började i eftermiddags och har hängt med hela kvällen och den vill inte gå över.

Livet är underbart !?

Inga kommentarer: