tisdag, september 07, 2010

Le för satan ;)

Dags att jobba igen, snart.... ska bara....
Så som vanligt får allt jag inte hann med den här veckan bero till nästa frivecka....
Lämna in fönster på nytt och hoppas på bättre tur
Köra in mer ved och dylikt !

Och nästa vecka tror jag med lite tur att det blir en vända i svampskogen också :)

Vi går nynäs den här veckan :(
Fyfan för sura gnälliga kärringar o likadana gnälliga karlar!
Ibland häpnar man över folks dumhet, i synnerhet när det gäller beteende på en allmän plats som t.ex båtar....
Jomen visst, det ÄR mitt fel att: 1. båten är försenad, 2. biljetten är dyr, 3. svärmor är med på resan, 4. ungarna är griniga, 5. vädret är dåligt, 6. lönen är för låg....

Listan kan göras hur lång som helst, men i slutändan är det trots allt MITT fel eftersom jag jobbar inom ett serviceyrke, självklart ska jag svälja allas klagomål med ett leende och önska dom en trevlig resa !

Inga kommentarer: