onsdag, juni 22, 2011

Ni har ju en hel vecka ledigt, vilken lyx....

Monterat skåpstommar, gjorde fel, sågade, gjorde om o gjorde rätt.... hoppas jag ;)
Rörmokaren kom hit förbi och drog rör så långt det gick, så nu ska diskbänken på plats, bänkskivan ska sågas av i rätt längd och skruvas fast...
Samtidigt ska jag hinna lacka golvlisterna som jag ska spika på plats snarast möjligt och slipa o måla överskåpluckorna...
Samtidigt ska jag försöka hinna planera en liten grillfest som ska gå av stapeln senare i juli när jag fyller år... pust, stön, oj oj, hur ska jag hinna?
Samtidigt ska jag ännu hinna jobba en vecka innan jag får semester - det börjar bli stressigt i mitt liv just nu!
Sen behöver jag grundligt sanera mitt hus, tack o lov håller min mamma på att putsa mina fönster.
Och, ja just det ja.... det är ju midsommar alldeles strax, men då skruvar jag väl bänkskiva eller nåt?

Inga kommentarer: