fredag, februari 14, 2014

Betala aldrig i tid!

Gör inte samma misstag som jag,
råkade betala en räkning i god tid och upptäckte sedan att denna räkning dragits två gånger när jag kollade på internetbanken.


Vid närmare koll så var detta en "autogiro"-räkning som dragits. eftersom jag inte visste att autogirot hoppat igång så var det kanske inte så lätt att hålla ordning på det.


Meeen, hörde mig för hur jag skulle göra och fick till svar att dom drog av hundra kronor i hanteringsavgift och skickade tillbaka beloppet minus hundra kronor.


För att man har varit plikttrogen. För att man betalat räkning i tid. För att man är så jävla dum i huvudet att man betalar sina räkningar. För att man ej vill vara sen med sin betalning.


Ska ALDRIG göra om det misstaget.


Tack så jävla mycket Payex, för er enorma service.

Inga kommentarer: