fredag, maj 09, 2008

Platsar in på "öron-näsa-hals"-avdelningen

Det var ju självklart att sommaren gör sin entre dom här dagarna när jag åkt på världens förkylning.... Titta på termometern, visserligen i solen, men ändå...29grader.... Men eftersom jag hellre försöker kvala in i tävlingen: den som äter allt med läkemedelsanknytning för att bli frisk fort....
så kryper jag istället under täcket och dricker min hostmedicin...
Nu har öronen börjat värka också.....

Imorgon stänger dom sjukvårdsbokningen pga strejken, så.... "det som inte dödar mig- gör mig starkare".... hoppas jag.

Men jag har iallafall orkat städa kylskåpet!

I mitt ungkarlskylskåp frodades dom mest intressanta saker, då det blir lite si och så med rensning..

Var nästan säker på att om någon tittat in i min kyl så hade dom anmält mig till tvprogrammet "Rent hus"

Inga kommentarer: