torsdag, februari 26, 2009

Då var det dags igen..

Brukar av nån anledning läsa mitt horoskop och där kan man idag läsa följande:

Tur:En dag du kommer att minnas av en speciell anledning - äntligen får du utdelning efter långvariga försök.

Jo, tjena...... Nog kommer jag att minnas den här dagen, men inte pga tur........
När jag kom ut i pannrummet imorse så hade pannan gett upp för gott, en nätt lite sjö hade bildats på golvet och jag gick med sorgsna steg in och ringde till rörmokarn igen....

Mycket kan sägas om rörmokare, men när det är allvar, då fixar dom det! Så just i denna skrivande stund håller dom på att hämtar en liten oljepanna som dom kopplar in hos mig så länge.....

Sen så får vi se, jag har mina planer, men ingen ide' att spekulera innan för allt kan ändras med ljusets hastighet, som jag har märkt den senaste veckan.

Inga kommentarer: