lördag, februari 19, 2011

Full rulle

Igår hade jag en sån där dag när jag klämde in massor av grejer ; blodgivning, ansökte om nytt pass, fikaträff med lite arbetskamrater, handlade ett skåp till badrummet, var förbi mataffär o shoppade till middagen jag haft ikväll, hade lite vänner här på mat o det blev varm smörgåstårta.... Mmm, o gott var det :-)

Har hittills inte känt nåt efter att ha gett blod, men sent igårkväll så blev det jobbigt.. Har alltid haft en tendens att svimma utan anledning och igår var det dags. Men numera känner jag när det är på gång, så att jag kan lägga mig ner o låta det gå över ..
En gång på jobbet ramlade jag baklänges nerför en trappa och svimmade av smärtan.
Det värsta är inte att svimma, det är värre att höra folk prata runtomkring utan att kunna meddela sig själv, man kan inte ens blinka ..

Inga kommentarer: