tisdag, januari 22, 2013

Nu trodde jag det var allvar

Har hela helgen trott jag var döende..
Med en förskräcklig värk i kroppen och feberfrossa hela nätterna, absolut ingen ork, känslig för höga ljud och andra diverse krämpor- ja, jag trodde att det var en reaktion på operationen och att nåt värre skulle hända.

Igår ringde jag tandläkaren för råd ifall det skulle bytas penicillin igen och väntade mig ännu några dryga veckor med medicin.

Nä då, det är inget fel på dej, sa hon....
Jag har legat i influensa hela helgen jag också , sa hon..

Ahaaa, plötsligt var allt så självklart enkelt. Klassiska symptom på influensa typ liksom.

Inte nog med att hon skärde upp mej som en julgris så blodet rann, hon smittade mej den fan.
Eller så var det tvärtom, vad vet jag?

nåja, stannar hemma imorrn också, är inte i skick att jobba ännu. Måste få sova mer, har sovit i snitt 13-14 timmar per dygn senaste veckan men är ännu dödligt trött.

Inga kommentarer: