fredag, november 02, 2007

Mycket att göra

Varför känner man sig stressad jämt? Önskar ibland att dygnet hade fler timmar och veckan fler dagar så att jag hann med allt..
Jag som har det väldigt bra egentligen och är ledig många dar i sträck känner ändå mig tidsbegränsad. Undrar varför?
I morgon ska jag sota pannan och sätta på vinterdäck på bilen, sedan ska jag åka till kyrkogården och tända ljus på gravarna eftersom det är allahelgonahelg.

I morgon inträffar höjdpunkten för alla enduroälskare/självplågare... Gotland Grand National på Tofta skjutfält.
Väder utlovas som brukligt är så här års... regn, blåst, kallt och jävligt och däremellan kanske en o annan solglimt!
Alla ni stackare, lycka till, för det behöver ni!
Och se upp för KENO-gubbarna som ska köra ett "kändisrace"....

Inga kommentarer: