torsdag, juli 31, 2008

Bada bör man

Överraskade mamma -badkrukan- med ett spontan-åka-till Herta-bad igår...
Fick henne att medge att det ej var varmt och besvärligt då jag har AC i bilen..
Och efter kl.17 på kvällen åker de flesta hem, så det gick att komma fram på stranden utan att tampas med turister+ungar+sol.

Så jävla varmt i vattnet, riktigt underbart! Det är NU sommaren börjar enligt mig, augusti är riktig sommar!

Nu har vi augustikvällarna med kräftskivor framför oss , åtminstone en o annan rökt räka ser jag fram emot.

2 kommentarer:

ohrnell sa...

Du råkade inte få en Citroën-nyckel mellan tårna?

sign. "en som aldrig frågar förut"

Just me sa...

Ledsen grabben, det enda som passerade mellan mina tår var saltvatten, sand och släke...
Men jag höll utkik efter eventuella oidentifierade objekt.