torsdag, juli 31, 2008

Mycket om lite

Årets semester har varit den lataste i mannaminne(?)
Har inte fått nåt vettigt gjort nästan.. idag ska jag dock turista lite på norra ön då jag ska besöka vänner i Hide och förhoppningsvis bada, umgås och bara ha det trevligt.

Gjort nåt vettigt förresten? Jag har ju köpt ny brevlåda! Bara en sån sak!
Har införskaffat en sådan här veckopostlåda som nu ska fast förankras i jorden efter konstens alla regler, så jag får inhandla ett par säckar cement och bygga mig en liten form, så sen blir det fint som snus....

Vettigt nr2: Hade skadedjursbekämparfirma här igår då jag fått getinginvasion i min husvägg/sovrum. Det ingår i hemförsäkringen upptäckte jag, och eftersom mina försök att döda dom små djuren ej slog väl ut, så fick dom riktiga grabbarna ta över.
Betalar man över 7000 per år i försäkring ska man utnyttja det nångång, och fick också besked om att dom hjälper mig med mina andra husdjur, körkmacken ...

Inga kommentarer: