onsdag, juli 09, 2008

Spring till skogs din jävla orienterare

Jo, det var det här med sportfånar........
Sportfånar i allmänhet och orienterare i synnerhet! Dom omringar mig och mitt hem just nu.
Det är ju som sagt tävling här för tillfället.
När man är van att leva som eremitkräfta och lomma iväg till postlådan i endast ytterst nödvändiga klädespersedlar på morgonkvisten, nehej då.... nu är det bilkö utanför min infart...

Igår blev jag inte insläppt till min gård, då en strid ström bilar kom till mötes.
Stackars dom, dom visste ju inte att jag ej sovit på över 30 timmar, och att jag blir lite smålack om jag ej får min skönhetssömn.... och inte blir insläppt till mitt hem....

Får såhär i efterhand släta över mitt ursinne över orienterare i vägen och en viss granne som tar sig friheten att göra som han vill här i grannskapet.

Inga kommentarer: