tisdag, maj 12, 2009

Min dag hos tandläkaren

Har nyss kommit hem från tandläkaren, och idag har hon varit extra elak!!
Först satte hon bedövningen fel, hade ingen känsel i pannan o ögonlocken och blev helt vit i ansiktet.. så då fick jag en spruta till :-(

Första tanden hon gav sig på var en tand med gammal fyllning, den skulle slipas ner och sedan ska jag få en ny tand där..
sen kom hon på att tanden ijämte behövde ny fyllning....
sen kom hon på att visdomstanden var helt förstörd och borde dras ut... så det gjorde hon..

Nu kan jag inte prata för jag har munnen full av bomull som ska stoppa blödningen, och jag är lite (ganska jäkla mycket) trött och matt efter dagens behandling.

Dessutom är jag hungrig för jag har bara druckit två koppar kaffe idag, men vadå? Jag kan ju inte äta heller.... är ännu helt bedövad och vill inte riskera att få ner nåt skräp i hålet..

Inga kommentarer: