tisdag, maj 05, 2009

Vad göra en fredagkväll i Ö-vik, del 2

Vad gjorde vi då en fredagkväll i Ö-vik?
Först grillade vi gott kött nere på kajen, och till det intogs en hel del bryggda drycker med mera :-)
Sedan vidare färd upp i stan till bowlinghallen där det spelades ett flertal serier under intagande av ytterligare bryggda drycker! En o annan strike gick faktiskt in!
Sen tog vi oss till Skyttishallen och såg Mustach som spelade.

Visserligen gick jag vilse när jag skulle hem, fick se Ö-vik på en långtur runt halva stan för min vanligtsvis så pålitliga inbyggda kompass var ur funktion denna afton, vet ej varför?
Undrade livligt vad jag gett mig in på när jag frågade om vägen vid en bensinmack.... en tjej jag pratade med gav vägbeskrivningen: - Följ E4an mot Sundsvall o sväng höger vid tredje rödljuset...
- det var då jag insåg att det var ännu VÄLDIGT långt hem till min hytt....

Inga kommentarer: