måndag, april 19, 2010

Avkoppling i vårsolen

Har just suttit på trappen i kvällssolen och druckit en kopp kaffe .... mmmmm....
Fåglarna kvittrar, humlorna surrar och en granne körde förbi med häst o vagn...

Jäklar vad härligt, jag älskar våren, värmen, nice väder o allt sånt.

Har även hunnit med att dammsuga tusentals döda flugor på övervåningen, bytt dörrhandtag i ytterdörren, plockat ihop papper och plast o ställt ut till återvinningsupphämtning som sker imorgon, ringt till skatteverket och fått klarhet i varför jag jämt får kvarskatt.
Det kan bero på att bolåneräntorna är låga numera tydligen..
Jag har dock en egen teori, sedan vi bytte regering har jag fått kvarskatt, innan dess fick jag alltid tillbaks pengar, ja, vad vet väl jag? Jag tror att flintskallen o hästsvansen ( Reinfeldt o Borg) har nåt fuffens för sig med våra pengar!

Inga kommentarer: