tisdag, april 27, 2010

Ledig vecka

Ledig ;-)
I löööv it !!

Trött som satan......
Kom hem sent i nättras o somnade när solen gick upp och fåglarna kvittrade våldsamt högt utanför, alldeles för högt, ville nästan hjälpa dom små fåglarna till en bättre värld just då....
Ett par timmar senare startade klockradion och den lät också alldeles väldigt plågsamt högt, för jag var ju tvungen att gå upp redan vid 10-tiden, jycken skulle ju klippas idag.

Tyvärr hade hundtrimmerskan blivit akut inringd till sitt jobb och hon fick inte tag på mig innan, så jag mötte henne i dörren och fick omboka, men, det gjorde inget, jag ville hem o sova igen !

När jag ändå var i dom trakterna så stannade jag till vidd Odd Norman o köpte supergoda hamburgare till specialpris, en av fördelarna med företagsrabatter :-)
Vi säljer deras ranchburgare på jobbet och dom har en strykande åtgång, tyvärr hade dom inte rätt storlek, dvs 200 grammare hemma, utan endast 150 grams, men det får gå.

Planen är att grilla dessa burgare på valborgsmässoafton, jag med några vänner och en bag-in-box !

Inga kommentarer: